در نشستی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛

بررسی مسائل و مشکلات تأمین آب شرب و بهداشت مناطق مختلف شهرستان تفت

در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، فرماندار تفت، معاون شرکت آب منطقه‌ای استان، معاونین فرمانداری، بخشداران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مسائل و مشکلات تأمین آب شرب و بهداشت مناطق شهری و روستایی شهرستان تفت موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، فرماندار تفت، معاون شرکت آب منطقه‌ای استان، معاونین فرمانداری، بخشداران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مسائل و مشکلات تأمین آب شرب و بهداشت مناطق شهری و روستایی شهرستان تفت موردبررسی قرار گرفت.

در این نشست که بیش از سه ساعت به طول انجامید؛ مشکلات حوزه تأمین آب مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان تفت به تفکیک بررسی و تصمیماتی در راستای بهبود وضعیت موجود اتخاذ شد.

افزایش ظرفیت ناوگان آب‌رسانی سیار به مناطق مختلف، همکاری شرکت آب منطقه‌ای استان با شرکت آب و فاضلاب در راستای صدور مجوزهای جابه‌جایی چاه‌های آب با دبی کم  با حفر چاه جدید و هم‌چنین صدور مجوزهای جدید برای حفر چاه به‌ویژه برای تأمین آب طرح‌های نهضت ملی مسکن از مصوبات این نشست بود.

پیگیری مسئولان شهرستان تفت در راستای اجرای طرح بزرگ آب‌رسانی به نقاط روستایی شهرستان تفت از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست پیرامون آن بحث و تبادل‌نظر شد.

افزایش ظرفیت مخازن آب نقاط شهری و روستایی شهرستان برای تاب‌آوری بیشتر دیگر موضوعی بود که در این نشست پیرامون آن مصوباتی اتخاذ شد.