بررسی مسائل و مشکلات روستای نصرآباد

نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای نصرآباد با حضور فرماندار شهرستان تفت،امام‌جمعه دهستان نصرآباد،معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری،بخشدار مرکزی ، دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای نصرآباد با حضور "محمد دهشیری" فرماندار ،"حجت‌الاسلام محمدعلی مدرس وامق" امام‌جمعه دهستان نصرآباد،"ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری،"مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی ، دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا در فرمانداری تفت برگزار شد.

در این نشست امام‌جمعه ، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای نصرآباد به بیان مسائل،مشکلات و خواسته‌های اهالی ازجمله برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار،تأمین آب شرب و بهداشت،تکمیل پروژه‌های پارک و بلوار کمربندی و رفع مشکلات آموزشی موجود در این منطقه پرداختند.

فرماندار شهرستان تفت نیز در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکلات این منطقه و سایر مناطق شهرستان ارائه داد.

دهشیری از برگزاری نشست با حضور مسئولین ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای بررسی تخصصی بعضی از مسائل مطرح‌شده در این نشست در آینده‌ی نزدیک خبر داد.