به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در نشستی با حضور "علیرضا نوکار"فرماندار تفت، "احسان فلاح محسنی"شهردار و اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر بخ مسائل و مشکلات این شهر بررسی و تصمیماتی در راستای رفع این مسائل اتخاذ شد.

در این نشست شهردار و اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر بخ به بیان مشکلات و درخواست‌های مردم این شهر تازه تأسیس ازجمله استقرار نمایندگی ادارات، تأمین آب، تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی، ایجاد ایستگاه مسافربری در مسیر قطار یزد-اقلید، ایجاد دفتر قضایی پرداختند و پیگیری فرماندار را برای رفع مشکلات و اجرایی شدن درخواست‌ها را خواستار شدند.

"علیرضا نوکار" در این نشست با اشاره به تخصیص پایین اعتبار پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی دولت، تخصیص اعتبار پروژه‌های عمرانی کم است و این مسئله باعث کاهش سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی شده است.

فرماندار تفت از مکاتبات خود با مسئولان استانی و شهرستانی در راستای احداث ایستگاه مسافربری در مسیر قطار یزد- اقلید و استقرار نمایندگی ادارات در شهر بخ خبر داد.

لازم به ذکر است در بهمن‌ماه سال 98 وزیر کشور در ابلاغیه‌ای به استاندار یزد با تأسیس شهرداری در شهر بخ شهرستان تفت موافقت کرد.