بررسی مسائل و مشکلات شهر نیر

در نشستی با حضور فرماندار تفت، بخشدار نیر، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نیر مسائل و مشکلات این شهر موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در جلسه‌ای با حضور "محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت، "ابوالفضل افشار" بخشدار نیر، "جاسم ملک‌زاده" شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نیر مسائل و مشکلات این شهر موردبررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه شهردار نیر و در ادامه اعضای شورای اسلامی به بیان مسائل و مشکلات شهر نیر و درخواست‌های خود در راستای رفع مشکلات این شهر پرداختند و پیگیری فرماندار شهرستان تفت را برای رفع مسائل و مشکلات مطرح‌شده خواستار شدند.

"محمد دهشیری" در این جلسه با تقدیر از عملکرد بخشدار و شهردار نیر در راستای تلاش برای رفع مشکلات بخش و شهر نیر خاطرنشان کرد: سعی خواهد در جلسات با مسئولان استانی مسائل و مشکلات مطرح‌شده در این جلسه بررسی و تصمیماتی برای رفع آن اتخاذ شود.

فرماندار شهرستان تفت با توجه به مصوبات سفر استاندار یزد به این شهرستان خاطرنشان کرد: تعدادی از مصوبات سفر استاندار محترم یزد به شهرستان تفت اجرایی شده و تعداد دیگری از مصوبات با توجه به بازه زمانی مشخص‌شده در حال اجرا است و تعدادی نیز به دلیل عدم تخصیص اعتبار موردنیاز هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

دهشیری افزود: پیگیری برای اجرای کامل مصوبات استاندار محترم به شهرستان تفت در دستور کار قرار دارد و امیدواریم بتوانیم با اجرای این مصوبات و همچنین رایزنی با مسئولان ملی و استانی، اعتبار لازم را برای اجرای پروژه‌های موردنظر و همچنین مجوزهای لازم بخشی از مسائل، مشکلات و درخواست‌های مطرح‌شده در این نشست را محقق سازیم.