با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد؛

به گزارش روابط عمومي بخشداري نير، در نشست بررسی بررسی مسائل و مشکلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش نیر، " سيد روح‌الله میر خلیلی" بخشدار این بخش ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند کمیته امداد امام خمینی (ره) و نگاه مثبت مدیران این مجموعه نسبت به بخش نیر از اقدامات رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش نیر به‌خصوص در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال، ثبت‌نام تبصره ۱۴، جلب مشارکت‌های مردمی و رسیدگی به مددجویان را شایسته تقدیر خواند.

 وی در ادامه خواستار افزایش سهمیه بخش برای پرداخت تسهیلات اشتغال، ثبت‌نام تبصره ۱۴ و کمک به تعمیر، تکمیل و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان شد.

 در ادامه این نشست "محسن علیزاده" ضمن تقدیر و تشکر از تعامل دستگاه‌های مختلف در بخش بخصوص بخشداری با کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به موضوع ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی اظهار داشت: کمیته امداد آمادگی دارد نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان متقاضی راه‌اندازی واحدهای تولیدی خانگی و صنعتی و کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را به کار گمارند اقدام نماید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد تأکید کرد: با توجه به وقوفی که نسبت به مشکلات مددجویان در بخش نیر داریم آماده هرگونه همکاری و همراهی برای رفع مشکلات مددجویان در این بخش هستیم.