در نشستی با حضور فرماندار تفت؛

بررسی مسائل و مشکلات هیئت ورزشی والیبال تفت

در نشستی با حضور فرماندار شهرستان تفت، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و رئیس و نائب رئیس هیئت والیبال؛ مشکلات این هیئت ورزشی موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در نشستی با حضور "محمد دهشیری" فرماندار، "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، "فرهاد فرزان مقدم" رئیس اداره ورزش و جوانان، "اکبر سبزواری" و "علی فلاح" رئیس و نائب رئیس هیئت والیبال؛ مشکلات این هیئت ورزشی موردبررسی قرار گرفت.

"محمد دهشیری" در این نشست با اشاره به‌ضرورت وجود نیروی انسانی سالم در راستای توسعه شهرستان بیان داشت: دو مجموعه آموزش‌وپرورش و ورزش و جوانان نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی سالم که در رشد و توسعه شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است را بر عهده‌دارند.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: در راستای توسعه ورزش در شهرستان نقش هیئت‌های ورزشی بسیار تأثیر گزار است و یکی از هیئت‌های ورزشی موفق در تفت ؛ هیئت ورزشی والیبال است که امیدواریم در ادامه راه با نیز به موفقیت خود ادامه دهد.

دهشیری گفت:وجود امکانات مناسب در شهرستان برای توسعه ورزش‌های مختلف ازجمله والیبال ضروری است و پیگیری ساخت سالن‌های ورزشی جدید در نقاط شهری و روستایی شهرستان در دستور کار قرارگرفته است.