در دیدار سرپرست جدید بیمارستان شهید بهشتی تفت با فرماندار شهرستان تفت؛

بررسی مسائل و مشکلات و طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان شهید بهشتی تفت

فرماندار شهرستان تفت در دیدار با سرپرست جدید بیمارستان شهید بهشتی تفت که با همراهی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت و مدیر بیمارستان شهید بهشتی تفت صورت گرفت به بررسی مسائل و مشکلات و طرح‌های توسعه‌ای این بیمارستان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد دهشیری" در دیدار با "محمد زارع زاده" سرپرست جدید بیمارستان شهید بهشتی تفت که با همراهی "سید محمود واعظ پور" سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت و "غلامرضا یاسائی" مدیر بیمارستان شهید بهشتی تفت صورت گرفت به بررسی مسائل و مشکلات و طرح‌های توسعه‌ای این بیمارستان پرداخت.

فرماندار شهرستان تفت در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید بیمارستان شهید بهشتی تفت اظهار امیدواری کرد که این تغییر مدیریت باعث ارتقا خدمات درمانی و توسعه کمی و کیفیت ارائه خدمات به بیماران شهرستان تفت و شهرستان‌های هم‌جوار گردد.

دهشیری با تقدیر از عملکرد "محمدرضا حسنی" قوام رئیس سابق بیمارستان شهید بهشتی اظهار داشت: در دوران مسئولیت دکتر حسنی قوام در بیمارستان شهید بهشتی تفت اقدامات خوبی در این بیمارستان صورت گرفت و پروژه‌های عمرانی خوبی با کمک خیرین در این بیمارستان اجرا شد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت ادامه داد: امیدواریم در دوران مسئولیت دکتر زارع زاده در بیمارستان شهید بهشتی خدمت صادقانه به مردم سرلوحه کار مدیران و کارکنان این بیمارستان قرار گیرد و همچون گذشته مردم از امکانات این مجموعه استفاده نمایند.

دهشیری به موضوع مهم توریسم درمانی اشاره و افزود: با توجه به سند توسعه شهرستان تفت که بر پایه گردشگری بناشده است و با توجه به نزدیکی تفت به یزد و امکانات خوب بیمارستان شهید بهشتی تفت باید موضوع توریسم درمانی در این بیمارستان دنبال شود.

"سید محمود واعظ پور" سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت نیز به معرفی بیشتر سرپرست جدید بیمارستان شهید بهشتی تفت پرداخت و وی را از مدیران فعال در حوزه مدیریت بیمارستانی معرفی کرد.

واعظ پور در این نشست به تجارب طولانی دکتر رضا زارع زاده ازجمله پانزده سال سابقه مدیریت در بیمارستان‌های شهید صدوقی یزد، شهید رهنمون یزد و بیمارستان خیریه گودرز یزد اشاره کرد.

"محمد زارع زاده" سرپرست جدید بیمارستان شهید بهشتی تفت نیز در این دیدار به برنامه‌های خود در این بیمارستان پرداخت و افزود: موضوعات مهمی از قبیل تقویت توریسم درمانی، تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام بیمارستان، تأمین تجهیزات لازم، تکمیل کادر پزشکی و بالینی بیمارستان در دستور کار قرار دارد.