به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، با حضور سرپرست فرمانداری تفت، بخشدار مرکزی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رئیس جهاد کشاورزی، دهیار و عضو شورای اسلامی روستای سرچشمه سعیدآباد مشکلات اجرای آبیاری تحت‌فشار این روستا بررسی شد.

"علیرضا نوکار" در این نشست ضمن گلایه از مشکلات پیش‌آمده در اجرای این طرح گفت: اختلاف بین دو دستگاه اجرایی شهرستان باعث بروز مشکلاتی برای مردم روستای سعیدآباد سرچشمه بخش مرکزی شهرستان تفت شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ضمن اشاره به مصوبه هیئت دولت خاطرنشان کرد: ضروری است در مواقعی که بین دو یا چند دستگاه دولتی اختلافی به وجود آید، موضوع به فرمانداری موضوع منعکس تا با برگزاری جلسات کارشناسی مشکل پیش‌آمده رفع گردد.

نوکار در ادامه افزود: دو اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و جهاد کشاورزی از فعال‌ترین ادارات شهرستان هستند و انتظار داریم در آینده با همراهی و همفکری مدیران این ادارات از بروز این‌گونه مشکلات جلوگیری شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در پایان تأکید نمود: ضروری است در آینده برای انجام چنین پروژه‌هایی مجوزهای لازم توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اخذ شود تا شاهد بروز این‌گونه مشکلاتی در شهرستان نباشیم.