با حضور فرماندارشهرستان تفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، با حضور فرماندار، امام‌جمعه دهستان نصرآباد، بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولین، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای نصرآباد مشکلات این روستا بررسی شد.
در این جلسه ابتدا امام‌جمعه، دهیار و اعضای شورای اسلامی ، به بیان مشکلات در این روستا پرداختند.
در ادامه "محمد محامدی" با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم و در این 40 سال اقدامات خوبی در روستاهای شهرستان صورت گرفته اما هنوز مشکلاتی را در روستاها شاهد هستیم و  تلاش مسئولین ،برنامه‌ریزی جهت رفع این مشکلات است.
فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مطرح‌شده در جلسات قبلی با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا نصرآباد، ساخت بلوار ورودی  بود که با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات عمرانی این پروژه آغاز و امید است با سرعت خوبی این پروژه ادامه و تکمیل شود.
محامدی در رابطه با وام‌های اشتغال روستایی نیز گفت: با توجه به محدودیت زمانی در زمینه اعطای وام‌های اشتغال روستایی، در استان تصمیم گرفته شد تا سه برابر ظرفیت استان و شهرستان پرونده برای این وام‌ها تشکیل تا جذب اعتبارات این وام در استان به‌خوبی صورت گیرد.
وی ادامه داد: در همین راستا در شهرستان نیز تعداد زیادی متقاضی به بانک‌های عامل معرفی و برخی توانستند از این وام‌ها استفاده نمایند و افرادی نیز پرونده آن‌ها در بانک موجود است که با اتمام سهمیه شهرستان امکان استفاده از این وام برای‌ آنها میسر نشد ولی با شروع وام‌های اشتغال پایدار روستایی در سال 97 اولویت با این دسته از افراد خواهد بود.
فرماندار تفت پیرامون مشکلات درمانگاه روستای نصرآباد نیز تصریح نمود: با توجه به برنامه شبکه بهداشت و درمان شهرستان در اعتبارات سال 98 برای ساخت درمانگاه جدید اعتبارات خوبی دیده خواهد شد تا عملیات ساخت درمانگاه جدید آغاز شود.