به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و "سید روح‌الله میرخلیلی" بخشدار نیر با حضور در روستاهای فاقد دهیاری بخش نیر به ارزیابی پروژه‌های پیشنهادی قبل از شروع آنان در این روستاها پرداخت.

فرماندار شهرستان تفت در این بازدید با حضور در روستاهای مختلف فاقد دهیاری بخش نیر ازجمله محمدآباد حلاجی، حاجی رضایی، درب جوز،گلین آباد، حاجی احمد، فرهنگ آباد و حاجی یوسف به ارزیابی پروژه‌های پیشنهادی این روستاها به‌منظور تخصیص اعتبار از منابع روستاهای فاقد دهیاری بر اساس اولویت پروژه‌ها پرداخت.

 سنگ‌فرش و آسفالت معابر،انجام شبکه برق فشار ضعیف ، لایروبی و مرمت قنات، بازسازی استخر ذخیره آب ازجمله پروژه‌های پیشنهادی بود که در این بازدید اولویت‌بندی و مقرر شد با استفاده از منابع روستاهای فاقد دهیاری اجرای آن در آینده‌ی نزدیک آغاز شود.

لازم به ذکر است فرماندار شهرستان تفت در بازدید خود از بخش نیر از جاده روستایی زردین – منشاد نیز بازدید و در تماس با مسئولان استانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تسریع در آسفالت این مسیر را خواستار شد.