بررسی پیشرفت مصوبات سفر مسئولان استانی و شهرستانی به روستای زردین

در جلسه‌ای به ریاست معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت و با حضور بخشدار نیر،مدیر جهاد کشاورزی و رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و اعضای شورای اسلامی روستای زردین پیشرفت مصوبات سفر استاندار یزد و فرماندار شهرستان تفت به این روستا موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در جلسه‌ای به ریاست "ناصر دهقانی"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت و با حضور "ابوالفضل افشار"بخشدار نیر،"محمد جعفری"مدیر جهاد کشاورزی و "فؤاد فلاح"رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و اعضای شورای اسلامی روستای زردین پیشرفت مصوبات سفر استاندار یزد و فرماندار شهرستان تفت به این روستا موردبررسی قرار گرفت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات عمرانی و میزان پرداخت وام به آسیب دیدگان سیل و نحوه امضای تفاهم‌نامه ساخت مسکن خیری را ارائه و از پیگیری خود برای جذب اعتبار بیشتر برای مرمت آسفالت معابر آسیب‌دیده خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تفت نیز گزارشی از نحوه هزینه کرد اعتبار تخصیص‌یافته برای مرمت قنوات آسیب‌دیده ناشی از سیل مردادماه سال جاری، نحوه توزیع خوراک دام ارائه داد و از پیگیری خود برای جذب اعتبار بیشتر برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان و دامداران آسیب‌دیده از سیلاب خبر داد.

در ادامه این جلسه "ناصر دهقانی" خواستار پیگیری مسئولان شهرستانی در راستای رفع مسائل و مشکلات روستای زردین و سایر روستاهای آسیب‌دیده ناشی از سیلاب مردادماه سال جاری شد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت از حضور فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی در روستای زردین برای نشست با اهالی این روستا و بررسی از نزدیک پیشرفت مصوبات سفر استاندار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.