بررسی پیشرفت پروژه‌های مسکن در شهرستان تفت

در نشستی با حضور فرماندار شهرستان تفت،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پیشرفت پروژه‌های مسکن در شهرستان تفت موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در نشستی با حضور "محمد دهشیری"فرماندار شهرستان تفت،"علیرضا نادریان زاده" مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، "مجتبی زارع زاده"معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پیشرفت پروژه‌های مسکن در شهرستان تفت موردبررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست پیشرفت فیزیکی پروژه 160 واحدی اقدام ملی مسکن در تفت موردبررسی قرار گرفت و فرماندار تفت خواستار برگزاری نشست با نمایندگان متقاضیان در بازه‌های زمانی مشخص برای ارائه گزارش و هماهنگی برای ادامه پروژه شد که با استقبال مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان روبرو شد.

بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته برای پروژه نهضت ملی مسکن در شهرهای تفت ، نیر و بخ دستور کار دوم این نشست بود که پیرامون نحوه ساخت این واحدها پس از آماده‌سازی‌های اولیه و تأمین زیرساخت‌های موردنیاز بحث و تبادل‌نظر شد.

بررسی نحوه پرداخت خسارات سیل به منازل آسیب‌دیده در شهرستان تفت دستور کار پایانی این نشست بود و گزارشی از آخرین وضعیت ساخت منازل خیری در روستاهای نصرآباد و زردین نیز در این نشست ارائه شد.