در بازدید شبانه؛

برنامه‌ریزی برای تقویت و اصلاح روشنایی معابر سطح شهر تفت

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد با همراهی فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان در بازدید شبانه و با حضور در سطح شهر تفت به بررسی میزان روشنایی معابر اصلی و فرعی شهر تفت پرداخت و فرماندار تفت با اشاره به انتقاد شهروندان ، خواستار اصلاح وضعیت کنونی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی جم" مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد با حضور شبانه در سطح شهر تفت و با همراهی "محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان به بررسی میزان روشنایی معابر اصلی و فرعی این شهر پرداخت.

فرماندار شهرستان تفت در این بازدید ضمن بیان انتقاد شهروندان شهر تفت از میزان روشنایی معابر این شهر ، اصلاح وضعیت کنونی و جایگزین نمودن روشنایی موجود با لامپ ال ای دی در راستای صرفه‌جویی و روشنایی بیشتر را خواستار شد.

بازدید از تفرجگاه دره گاهان در شهر تفت و درخواست همکاری شرکت توزیع برق استان با بخش خصوصی در راستای بهبود وضعیت روشنایی این تفرجگاه دیگر برنامه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در تفت بود.

"علی جم" در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به درخواست فرماندار تفت مبنی تقویت و اصلاح روشنایی سطح شهر تفت و با توجه به اینکه این شهر در مسیر روستاهای ییلاقی شهرستان تفت قرارگرفته است و عبور و مرور در سطح شهر به‌ویژه ایام پایانی هفته با حجم بالایی روبرو است ، تقویت و اصلاح روشنایی معابر این شهر در راستای افزایش ایمنی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

"محمد دهشیری" نیز با اشاره به انتقاد شهروندان مبنی بر کم بودن میزان روشنایی معابر شهر تفت بیان داشت: این بازدید در راستای بررسی مسائل و مشکلات روشنایی معابر اصلی و فرعی شهر تفت و برنامه‌ریزی برای اصلاح و تقویت آن صورت گرفت و با توجه به حجم بالای عبور و مرور در سطح شهر تفت و خطرات احتمالی به‌ویژه در شب امیدواریم در اسرع وقت و با همکاری شرکت توزیع برق این موضوع عملیاتی شود.