فرماندار شهرستان تفت:

برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خانه هنر در شهرستان تفت

"محمد دهشیری" در دیدار با تعدادی از اهالی هنر شهرستان تفت گفت: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خانه هنر یا هنرمندان را در دستور کار قرار خواهیم داد و تلاش خواهیم کرد بستر مناسب را برای راه‌اندازی این مجموعه فراهم آوریم.

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در ایام هفته دولت به‌پای درد و دل تعدادی از اهالی هنر شهرستان تفت نشست و از برنامه‌های دولت سیزدهم برای این حوزه گزارشی ارائه داد.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: منابع مالی در شهرستان به‌شدت محدود است و این موضوع برنامه‌ریزی برای توسعه مقوله‌های مختلف در شهرستان را با سختی روبرو کرده است.

دهشیری افزود: سعی خواهیم کرد در موضوع توافق با بهره‌برداران معادن و تولید گران و صنعت گران در مقوله ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در شهرستان، فرهنگ و هنر نیز مدنظر قرار گیرد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: هنرمندان متعهد شهرستان در زیر چتر حمایتی مسئولان قرار دارند و امیدواریم با برنامه‌ریزی از این پتانسیل در راستای رشد فرهنگ جامعه استفاده بهینه نماییم.

فرماندار تفت ادامه داد: برای تزریق منابع مالی به انجمن‌های هنری با مشکل روبرو هستیم اما سعی خواهیم کرد با حضور در محافل هنری و حمایت معنوی از هنرمندان این قشر فرهیخته در راستای توسعه فرهنگ و هنر در این شهرستان یاری نماییم.

"محمد دهشیری" در پاسخ به درخواست حاضرین در جلسه مبنی بر راه‌اندازی خانه هنر در شهرستان گفت: برنامه‌ریزی لازم برای راه‌اندازی خانه هنر یا هنرمندان را در دستور کار قرار خواهیم داد و گام اول در این مسیر تهیه اساسنامه و استفاده از تجربه سایر نقاط استان و کشور است.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه جلسه با تقدیر از اجرای نمایش ایستاده در غبار در تفت گفت: آماده‌سازی و اجرای این نمایش در یک فرصت زمانی کوتاه نشان از توان هنرمندان این دیار دارد.

در این نشست هر یک از هنرمندان حاضر به بیان مسائل و مشکلات حوزه فعالیت کاری خود پرداختند و پیگری فرماندار شهرستان را برای رفع آن خواستار شدند.