امام‌جمعه تفت:

برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر در شهرستان تفت بر محور جهاد تبیین

امام‌جمعه تفت در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در شهرستان تفت گفت: در شرایطی که دشمن از همه ابزار خود به‌منظور ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کند باید برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر بر پایه محور جهاد تبیین باشد و دستاوردهای نظام به مردم به‌ویژه نسل نوجوان و جوان تشریح شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، دومین جلسه گرامیداشت ستاد دهه فجر شهرستان تفت با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار شهرستان تفت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های ایام دهه فجر در مدارس افزود: برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر در مدارس باید بر عهده دانش آموزان باشد تا خود دانش آموزان با آشنایی با آن ایام تاریخی نسبت به برگزاری برنامه‌ها اقدام نمایند.

امام‌جمعه تفت تصریح نمود: دشمن با استفاده از تمام ابزار خود در حال تلاش برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و برای ناکام گذاشتن دشمن موضوع جهاد تبیین باید در صدر برنامه‌های دهه مبارک فجر باشد و برنامه‌ها بر محور جهاد تبیین باشد.

وی ادامه داد: در زمان نظام گذشته جنایات تلخی رخ داد و ظلم بسیاری به مردم روا شد و بسیاری از اموال مردم غارت شد و باید این موضوعات برای نسل جوان و نوجوان تشریح شود.

حجت‌الاسلام گلوردی ادامه داد: در طول 44 سال گذشته شاهد پیشرفت‌های فراوانی در کشور هستیم که با گذشته قابل‌مقایسه نیست و می‌توان به‌عنوان‌مثال در حوزه بهداشت و درمان این پیشرفت‌ها رو احساس کرد و این خدمات باید برای نوجوانان و جوانان تشریح شود.

امام‌جمعه تفت گفت: دشمن به دنبال سو استفاده از مشکلات موجود در کشور است و از بیان دستاوردها و خدمات نظام خودداری می‌کند و باید با برنامه‌ریزی مناسب پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف برای مردم تشریح و تبیین شود.

"محمد دهشیری" نیز در این جلسه به اهمیت برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان اشاره و افزود: تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی همکاری لازم برای برگزاری باشکوه ایام دهه مبارک فجر را در دستور کار قرار دهند و خدمات نظام در حوزه‌های مختلف برای مردم تشریح شود.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی دشمنان برای استفاده از دانش آموزان برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران، حضور پرشور دانش آموزان در برنامه‌های ایام دهه فجر از اهمیت زیادی برخوردار است.

دهشیری خواستار برنامه‌ریزی شهرداران و بخشداران برای تغییر فضای شهری در این ایام شد و گفت: امیدواریم با همکاری شهرداران و هماهنگی بخشداران با دهیاری‌ها رنگ و فضای شهرها و روستاها در این ایام تغییر پیدا کند و با آذین‌بندی برای برگزاری مراسم های این ایام آماده شود.

فرماندار تفت به چهلمین روز دفن شهدای گمنام در سه‌نقطه از شهرستان اشاره و افزود: برگزاری باشکوه مراسم چهلمین روز دفن سه شهید خوش‌نام در شهرستان تفت مورد انتظار است و امیدواریم در برنامه‌های این ایام حضور در محل دفن این سه شهید نیز پیش‌بینی شود.