امام‌جمعه تفت خواستار شد:

برنامه‌ریزی سرپرست جدید فرمانداری برای مقابله با فساد و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان تفت گفت: ضروری است سرپرست جدید فرمانداری با تعامل با مسئولان قضایی و امنیتی با فساد برخورد نموده و برنامه‌ریزی لازم برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه شهر تفت در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری تفت از زحمات علیرضا نوکار تقدیر کرد و گفت: نوکار انسانی اخلاق مدار، متواضع، متدین و پاک دست بود و جریانات سیاسی در تصمیم‌گیری‌های وی اثرگذار نبود.

امام‌جمعه تفت گفت: مدیران پس از دوران مسئولیت در نزد وجدان خویش، مردم و آیندگان مورد قضاوت قرار خواهند گرفت و در آن دنیا نیز نزد خداوند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

حجت‌الاسلام گلوردی افزود: مدیران باید بدانند همه اعمال آن‌ها در محضر خداوند است و این فرصت مدیریتی نیز ثمره خون شهدا و فداکاری این عزیزان در نگه‌داری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام ولایی است و مدیران باید با تمام وجود تسلیم اوامر و فرمان‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) باشند و مدیران باید مردم را ارباب خود بدانند و با مدیریت و آگاهی و با استفاده از یک تیم بسیار قوی و بدون وام‌دار بودن به فرد و با تعامل با همه خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم در این دولت متدین، ولایی و تلاشگر باشند.

امام‌جمعه تفت تصریح نمود: شهرستان تفت منطقه‌ای بزرگ با جمعیت پراکنده است که با مشکلات زیادی مواجه است وعده‌ای همانند زالو به جان این شهرستان افتاده و فساد می‌کنند و نیاز است با درایت سرپرست جدید فرمانداری و همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی جلوی این موارد گرفته شود و برنامه‌ریزی لازم برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام نیز صورت گیرد.

​​​​​​​