به مناسبت هفته دولت؛

برپایی میز ارتباطات مردمی در میعادگاه نماز عبادی سیاسی جمعه در تفت

به مناسبت هفته دولت با برپایی میز ارتباطات مردمی در میعادگاه نماز جمعه شهر تفت و با حضور فرماندارشهرستان تفت، معاونین فرمانداری و جمعی از مسئولان به درخواست‌ها و مشکلات مردم رسیدگی شد.

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ به مناسبت هفته دولت با برپایی میز ارتباطات مردمی در میعادگاه نماز جمعه شهر تفت و با حضور "محمد دهشیری"فرماندار، "ناصر دهقانی " و "محمدکاظم خانی" معاونین فرمانداری و جمعی از مسئولان به درخواست‌ها و مشکلات مردم رسیدگی شد.

"محمد دهشیری" با اشاره به برگزاری میز ارتباطات مردمی در مراسم نماز جمعه شهر تفت اظهار داشت: میز ارتباطات مردمی به‌منظور تسریع درروند رسیدگی به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان به دستگاه‌های دولتی در محل برگزاری نماز جمعه شهر تفت برگزار شد.

فرماندار تفت خاطرنشان کرد: در مدت برپایی میز ارتباطات مردمی، مدیران دستگاه‌های مختلف شهرستان به درخواست‌ها و مشکلات مردم رسیدگی شد و مسئولان در جریان موضوعات مطرح‌شده توسط مردم برای برنامه‌ریزی به‌منظور آن موضوع قرار گرفتند.

لازم به ذکر است در سایر نقاطی که نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان تفت برگزار شد نیز مسئولان شهرستانی و محلی پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردمی بودند.