به مناسبت هفته بسیج؛

برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه روستای بیداخوید

به مناسبت هفته بسیج با برپایی میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه روستای بیداخوید و با حضور فرماندارشهرستان تفت، بخشدار نیر، بخشدار گاریزات و جمعی از مسئولان به درخواست‌ها و مشکلات مردم رسیدگی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ به مناسبت هفته بسیج با برپایی میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه روستای بیداخوید و با حضور "علیرضا نوکار"فرماندار، "سید روح‌الله میر خلیلی" بخشدار نیر،"احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات و جمعی از مسئولان به درخواست‌ها و مشکلات مردم رسیدگی شد.

"علیرضا نوکار" با اشاره به برگزاری میز خدمت در مراسم نماز جمعه روستای بیداخوید اظهار داشت: میز خدمت بر اساس مصوبه هیئت دولت و به‌منظور تسریع درروند رسیدگی به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان به دستگاه‌های دولتی به مناسبت هفته بسیج در نماز جمعه شهر تفت و روستای بیداخوید برگزار شد.

فرماندار تفت خاطرنشان کرد: در مدت برپایی میز خدمت، مدیران دستگاه‌های مختلف شهرستان به درخواست‌ها و مشکلات مردم رسیدگی شد و مسئولان در جریان موضوعات مطرح‌شده توسط مردم برای برنامه‌ریزی به‌منظور آن موضوع قرار گرفتند.

لازم به ذکر است "حجت‌الاسلام علی عسکری وزیری" امام‌جمعه بخش گاریزات؛ علاوه بر اقامه نماز جمعه در روستاهای این بخش در بعضی از ایام سال در روستاهای دهستان کهدوئیه و بنادکوک نیز به اقامه نماز جمعه می‌پردازد.