به‌منظور پاسخگویی پیرامون طرح مردمی سازی یارانه‌ها؛

برپایی میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه شهر تفت

برای دومین هفته متوالی و در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در زمینه پرداخت یارانه و تبیین طرح مردمی سازی یارانه‌ها، میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه شهر تفت برپا شد و فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و کارشناسان فرمانداری و روسای ادارات ذی‌ربط به سؤالات و مشکلات مردم رسیدگی کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ برای دومین هفته متوالی و در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در زمینه پرداخت یارانه‌ها، میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه در شهر تفت برپا شد و "محمد دهشیری" فرماندار، "محمدکاظم خانی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و کارشناسان فرمانداری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و کارشناس اداره‌ جهاد کشاورزی پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم شدند.

هم چنین "روح اله زمانی" سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت در نمازجمعه شهر نیر حضور یافت و پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم در دریافت یارانه ها در قالب طرح مردمی سازی یارانه ها شد.

افرادی که به هر نحوه به دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ادرس https://hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند و اگر اطلاعات اعلامی تایید شود یارانه آنها جبران خواهد شد.

شماره تلفن 0216369 و شماره گویای 09200006369 مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در این زمینه در اختیار مردم گذاشته می‌شود.

سرپرستان خانوارهایی که تاکنون از گرفتن یارانه جامانده‌اند و یا متقاضی جدید دریافت یارانه می‌باشند، ابتدا لازم است برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد دستوری #کد ملی*43857*4* را شماره گیری نمایند و سپس با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه خانوار خود اقدام کنند. متقاضیان برای ثبت‌نام، نیازی به مراجعه حضوری به هیچ سازمانی را ندارند و می‌توانند در روز شنبه 31 اردیبهشت‌ و یکشنبه 1 خرداد ماه 1401 نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام نمایند.