برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان تفت

آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، تعدادی از ائمه جمعه مناطق مختلف شهرستان تفت برگزار و از تلاش‌های "محمد دهشیری" فرماندار سابق این شهرستان تقدیر و "علی دهقان نیری" به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تفت معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ آئین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با حضور " علی‌اکبر عزیزی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، "سعید رستگاری"مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد و مسئولان محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 "علی‌اکبر عزیزی" در این مراسم بابیان اینکه امروز کشور ما در مقطع حساسی قرار دارد گفت: مسیر انقلاب در مسیر قیام سیدالشهدا (ع) بود و اگر غیرازاین بود مطمئناً این انقلاب به نتیجه نمی‌رسید.

 وی با اشاره به گذر عمر و فرصت کوتاه خدمت به مردم ابراز داشت: مسئولان باید قدر فرصت خدمتگزاری را بدانند و در این راه برای خدمت به‌نظام، امام، رهبری و مردم شریف تمام توان را به کار بگیرید.

 معاون استاندار تصریح کرد: برخی انسان‌های عاشق باکار جهادی و شبانه‌روزی خدمت به مردم را برگزیدند و آقای دهشیری یکی از این افراد بود که خالصانه و عاشقانه برای مردم شهرستان کارکرد.

 وی در ادامه فرماندار جدید را انسانی توانمند و مسلط به مسائل شهرستان دانست و گفت: آقای دهقان نیری فردی باروحیه جهادی، انقلابی و اراده‌ای راسخ و دارای عملکرد درخشان در حوزه اجرایی و وزارت کشور است که برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

 معاون استاندار یزد‌؛ کم‌آبی را مهم‌ترین مشکل شهرستان دانست و گفت: مسئله آب مسئله حیاتی تفت است که باید برای رفع آن تلاش شود البته بحث مسکن ملی و قرارگاه جوانی جمعیت و توجه به مسائل گردشگری نیز باید در دستور کار قرار گیرد و تمام توان برای بهره‌مندی از ظرفیت جوان‌های شهرستان به کار گرفته شود.

در این مراسم "محمد دهشیری" فرماندار سابق شهرستان تفت به گزارش سیزده اقدام شاخص دولت سیزدهم در شهرستان تفت پرداخت.

در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود از تلاش‌های "محمد دهشیری" فرماندار سابق شهرستان تفت تقدیر و با اهدای حکم از طرف "مهران فاطمی" استاندار یزد؛ "علی دهقان نیری" به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان تفت معرفی شد.