فرماندار شهرستان تفت:

برگزاری انتخابات پرشور نشان از همدلی و همراهی مردم و نظام خواهد بود

 فرماندار شهرستان تفت در همایش پیاده‌روی هفته هوای پاک گفت: برگزاری انتخابات پرشور نشانی از همدلی و همراهی مردم و نظام است و این موضوع می‌تواند به برگ برنده‌ای برای افزایش اقتدار نظام در داخل و خارج از کشور تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی دهقان نیری" در همایش پیاده‌روی هفته هوای پاک و گرامیداشت روز غزه خاطرنشان کرد: این روزها شاهد تداوم حملات رژیم کودک کش صهیونیست و مقاومت مردم در نوار غزه و سکوت جوامع بین‌المللی هستیم و به مدد الطاف الهی پیروزی مردم فلسطین و نابودی اسرائیل قطعی است.

 فرماندار شهرستان تفت به هفته هوای پاک نیز اشاره کرد و افزود: با عدم صدور مجوز برای صنایع آلاینده و آب خواه شاهد هستیم بهترین زیست‌بوم استان در شهرستان تفت قرار دارد و باید کمک همگانی از محیط‌زیست شهرستان تفت حفاظت کنیم.

 وی افزود: در راستای حفظ محیط‌زیست در شهرستان تفت، در برنامه‌ریزی توسعه‌ای این شهرستان صدور مجوز برای صنایع آلاینده جایی ندارد و در حال راه‌اندازی پارک علم و فناوری برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع پاک هستیم.

 "علی دهقان نیری" به وضعیت جمعیتی شهرستان تفت و سالمند بودن جمعیت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: کشور در آستانه‌ی قرار گرفتن در چاله جمعیتی قرار دارد که چالش‌های مختلفی در حوزه‌های اقتصاد، امنیت، فرهنگ و سیاست ایجاد خواهد کرد.

دهقان نیری اظهار داشت: دولت همه تلاش خود را برای فراهم نمودن زمینه ازدواج جوانان به کار بسته است و افزایش وام ازدواج و هم‌چنین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این راستا است و خانواده‌ها نیز با آسان کردن امر ازدواج می‌توانند راه را برای ازدواج جوانان تسهیل کنند.

 فرماندار تفت تصریح نمود: در قانون جوانی جمعیت مشوق‌های خوبی برای تولد فرزند در نظر گرفته‌شده است و دستگاه‌ها وادارات شهرستان تفت موظف به اجرای این قوانین هستند تا شرایط را برای فرزند آوری خانواده‌ها فراهم نمایند.

 مقام عالی دولت در شهرستان تفت به برگزاری مهم‌ترین رویداد سیاسی سال در اسفندماه سال جاری اشاره کرد و افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفند سال جاری برگزار خواهد شد و امیدواریم این انتخابات نیز مانند همیشه با حضور باشکوه مردم برگزار شود.

 دهقان نیری به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه کشور اشاره کرد و افزود: مقام رهبری در این سخنرانی حضور در انتخابات را صرفاً تکلیف ندانستند و آن را حق مردم دانستند و امیدواریم مردم از این حق خود استفاده نمایند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت در پایان عنوان نمود: برگزاری انتخابات پرشور نشانی از همدلی و همراهی مردم و نظام است و این موضوع می‌تواند به برگ برنده‌ای برای افزایش اقتدار نظام در داخل و خارج از کشور تبدیل شود.