به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات کهدوئیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش و هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن با حضور امام جمعه بخش ، بخشدار ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش برگزار شد.

در ابتدا حضرت آیت الله سید ضیاء الدین نجم الهدی امام جمعه بخش ضمن خیر مقدم به حضار و عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان دستاورد های انقلاب اسلامی پرداخت و با بیان این‌که راهپیمایی ۲۲ بهمن مهم‌ترین مراسم گرامیداشت دهه‌ی فجر است بر برگزاری باشکوه این مراسم تاکید نمود.

 "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از زحمات ،حمایتها و پیگیریهای امام جمعه محترم در رفع مسائل و مشکلات بخش تقدیر و تشکر نمود.در ادامه به برخی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در بخش اشاره و خواستار همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی در برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شد.

در پایان اعضای جلسه از زحمات و تلاشهای صبورانه و خدمات چهل ساله امام جمعه بخش در مسیر ترویج فرهنگ دینداری و اخلاق مداری و توسعه روستاهای بخش قدردانی نمودند.