با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد؛

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان تفت

جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان تفت با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، امام‌جمعه تفت، فرماندار شهرستان تفت، مدیر ستاد اقامه نماز استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضای این ستاد به‌منظور برگزاری اجلاس استانی نماز در شهرستان تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمدحسین پارسائیان" سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان تفت بیان داشت: برگزاری اجلاس نماز در شهرستان تفت بهانه‌ای برای بازنگری عملکرد ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت در راستای برپایی نماز است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خاطرنشان کرد: زمانی شهرستان تفت از برگزاری اجلاس استانی نماز در این شهرستان بهره خواهد برد که در مقدمات و برنامه‌ریزی برای برگزاری این رویداد فرهنگی مذهبی مهم تمام ادارات و دستگاه‌های شهرستان نهایت تلاش خود را به‌کارگیرند.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها وادارات در راستای برپایی نماز باید بدون چشمداشت به اعتبارات برنامه‌های این حوزه را پیگیری و دنبال نمایند.

این مقام استانی خاطرنشان کرد: در هنگام برگزاری اجلاس استانی نماز فضای شهرستان تفت باید رنگ و بوی نماز به خود گیرد و ساخت المان نماز و جانمایی دریکی از میدان‌ها یا اماکن شهرستان تفت یکی از کدرهایی است که در این زمینه در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار یزد افزود: تشکیل کمیته‌های برگزاری اجلاس استانی نماز در استان و شهرستان و احصا وظایف و پیگیری برای اجرای وظایف در اسرع وقت باید صورت گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم به بهانه ی برگزاری این اجلاس استانی یک سال فضا و رنگ و بوی شهرستان درگیر این فریضه واجب شود.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت یکی از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی را برپاداشتن نماز جماعت در مساجد و اماکن مذهبی عنوان نمود و افزود: یکی از وظایف حکومت اقامه و برپاداشتن نماز و تبلیغ برای اشاعه فرهنگ نماز است.

امام‌جمعه تفت تصریح نمود: برگزاری اجلاس استانی نماز در شهرستان تفت اتفاق مبارکی است که امیدواریم با همکاری همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان این مراسم باشکوه برگزار شود و شهرستان از برکات این اجلاس بهره مند شود.

"علی دهقان نیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت به سابقه فرهنگی غنی شهرستان تفت اشاره کرد و افزود: سعی خواهیم کرد با به‌کارگیری توان همه ادارات و دستگاه‌ها یکی از بهترین اجلاس‌های استانی نماز را در شهرستان تفت برگزار نماییم.

لازم به ذکر است اجلاس استانی نماز در آبان ماه سال جاری هم‌زمان با سالروز ورود حضرت امام رضا (ع) به شهر تفت در مصلی قدس برگزار خواهد شد.