برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان تفت

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار و آخرین اقدامات صورت گرفته برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی با توجه به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد دهشیری" در جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن بیان داشت: اتخاذ تدابیر لازم برای رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در اماکن عمومی و همچنین اجرای برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی، تبلیغی و ترویجی برای بهره‌برداری از برکات معنوی این ماه پر خیروبرکت  صورت گیرد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: کلیه اماکن گردشگری در نقاط شهری و روستایی شهرستان آماده بازدید گردشگران و مسافران نوروزی باشد و در فرصت باقیمانده نظافت و پاک‌سازی این اماکن در دستور کار قرار گیرد.

دهشیری عنوان نمود: رصد منظم بازار کالا و خدمات و نظارت جدی بر کیفیت و قیمت کالا و خدمات به‌منظور حفظ و آرامش در بازار از سوی اعضای ستاد تنظیم بازار صورت گیرد.

رئیس ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر تفت بر نظارت به فعالیت هتل‌ها، سفره‌خانه‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی و آماده‌سازی و نظارت بر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها و آماده‌سازی مساجد و امامزادگان شهرستان با توجه به تقارن با ماه مبارک رمضان تأکید کرد.

فرماندار تفت تصریح کرد: ارائه لیست کشیک نوروزی ادارات، داروخانه‌ها، نانوایی‌ها، نظارت بر رستوران‌ها، مراکز عرضه مواد غذایی و جایگاه‌های سوخت، استراحتگاه‌های بین‌راهی مدنظر ادارات ذی‌ربط قرار گیرد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت خواستار برنامه‌ریزی دستگاه‌های فرهنگی شهرستان برای اجرای برنامه‌هایی متناسب با ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان شد و ادامه داد: برگزاری برنامه‌هایی نظیر برپایی نماز جماعت در اماکن تفریحی و گردشگری، جز خوانی قرآن کریم در اماکن تفریحی، برگزاری پویش افطاری ساده، برگزاری جشن‌ها و جشنواره‌ها بعد از افطار در دستور کار قرار گیرد.

دهشیری به‌ضرورت لکه‌گیری بعضی از مسیرهای مواصلاتی شهرستان اشاره و افزود: انتظار می‌رود در فرصت باقیمانده اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مرمت و لکه‌گیری آسفالت محورهای دهشیر- تنگ حوضکی، نیر گاریزات و نصرآباد و شواز را در دستور کار قرار دهد.