برگزاری جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان شهرستان تفت

جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان شهرستان تفت با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با دستور کار برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم‌های هفته جوان در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان شهرستان تفت با حضور "محمدکاظم خانی"معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا و با دستور کار برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم‌های هفته جوان در فرمانداری تفت برگزار شد.

"محمدکاظم خانی" در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه برنامه‌ها و رویدادهای هفته جوان در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت بیان داشت: غبارروبی گلزار شهدا با حضور جمعی از جوانان ، تجلیل از خانواده جوان‌ترین شهید شهرستان و تجلیل از جوانان نخبه در حوزه‌های مختلف ازجمله برنامه‌های بزرگداشت هفته جوان در شهرستان تفت است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت خواستار برنامه‌ریزی مراکز آموزش عالی این شهرستان در راستای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی شد و افزود:حضور مسئولان شهرستان تفت در بین جوانان و پاسخگویی به سؤالات و مشکلات آن‌ها دیگر برنامه‌ای است که در هفته جوان در شهرستان تفت برگزار خواهد شد.

خانی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی اداره ورزش و جوانان و کتابخانه‌های عمومی شهرستان امکان عضویت رایگان جوانان در مراکز ورزشی و کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیز فراهم شود.

در ادامه این جلسه هر یک اعضای این ستاد به ارائه گزارشی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای بزرگداشت هفته جوان در ادارات و دستگاه‌های خود پرداختند.

لازم به ذکر است روز ۱۱ شعبان هم‌زمان با تولد حضرت علی‌اکبر(ع) در تقویم به نام روز جوان نام‌گذاری شده است و هفته جوان در سال جاری از ۱۱ اسفند آغاز و تا ۱۷ اسفندماه مصادف با سالروز میلاد حضرت قائم (عج) ادامه می‌یابد.