به‌منظور رصد آخرین وضعیت بازار؛

برگزاری جلسه ستاد مردمی سازی یارانه‌ها در شهرستان تفت

ستاد مردمی سازی یارانه‌ها در شهرستان تفت در روز جمعه و به ریاست فرماندار و با حضور جمعی از مسئولین به‌منظور رصد آخرین وضعیت بازار تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ ستاد مردمی سازی یارانه‌ها در شهرستان تفت در روز جمعه و در دو نوبت‌کاری به ریاست "محمد دهشیری" فرماندار و با حضور "ناصر دهقانی" و "محمدکاظم خانی"معاونین فرمانداری، "مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان دستگاه ذی‌ربط تشکیل جلسه داد.

در این جلسه با توجه به گزارش‌های مردمی رسیده وضعیت نانوایی‌های سطح شهر تفت مورد رصد قرار گرفت و دهشیری بر تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها و برخورد قانونی با تعطیلی‌های غیرمجاز آن‌ها تأکید نمود.

وضعیت موجودی کالاهای اساسی در فروشگاه‌های منتخب در نقاط شهری و روستایی موردبررسی قرار گرفت و هماهنگی لازم برای عرضه بیشتر این کالاها در این فروشگاه‌ها صورت گرفت.

فرماندار شهرستان تفت در این جلسه از توزیع کالاهای اساسی از قبیل مرغ، تخم‌مرغ ، روغن ، قند و شکربر اساس نرخ‌های مصوب از ابتدای هفته خبر داد و خواستار تشدید نظارت بر بازار برای عرضه مناسب این کالاها شد.

لازم به ذکر است جلسات ستاد مردمی سازی یارانه‌ها در شهرستان تفت تا اجرای کامل طرح اقتصادی دولت روزانه برگزار و وضعیت بازار و موجودی کالاهای اساسی در بازار مورد رصد قرار می‌گیرد.