به صورت ویدئو کنفرانس؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ، "علیرضا نوکار" در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این شهرستان اظهار داشت: امیدواریم با اجرای دقیق طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها شاهد کاهش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان تفت باشیم.
فرماندار شهرستان تفت در این جلسه با تقدیر از واحدهای صنفی ، صنعتی و تولیدی شهرستان در راستای همکاری با ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه از ابتدای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها اصناف و واحدهای تولیدی و صنعتی همکاری مناسبی در اجرای مصوبات این طرح داشته اند.
نوکار نظارت بر اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها را بسیار مهم دانست و بیان داشت: از ابتدای شروع این طرح کارشناسان دستگاه های ذی ربط با نظارت میدانی خود ، برخورد قانونی با تخلفات اندکی که در راستای اجرای دقیق این طرح صورت گرفته است را در دستور کار خود قرار داده اند.
فرماندار تفت ادامه داد: با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها شاهد کاهش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بوده ایم و امیدواریم با همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی و خودداری از دورهمی های خانوادگی تاثیر اجرای این طرح برای مردم ملموس تر باشد.
در ادامه این جلسه ویدئو کنفرانسی مسئولان حاضر به بیان گزارشی از  اقدامات خود در راستای اجرای دقیق طرح جامع هوشمند مدیریت محدودیت ها پرداختند.