ویژه مدیران شهرستان تفت؛

برگزاری جلسه سلسله مباحث اخلاق در مدیریت

ششمین جلسه سلسله مباحث اخلاق در مدیریت با تدریس امام‌جمعه تفت و با حضورسرپرست فرمانداری شهرستان تفت و سایر مدیران این شهرستان در مصلی قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ ششمین جلسه سلسله مباحث اخلاق در مدیریت با تدریس "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت و با حضور "محمد دهشیری"سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و سایر مدیران این شهرستان در مصلی قدس برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌ گلوردی امام‌جمعه تفت با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و ترجمه آن‌ها، تفسیری از آیات را برای حضار بیان نمود.

"محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در پایان این نشست اظهار امیدواری کرد: امیدوارم در دوره مسئولیت در فرمانداری با همکاری و همراهی مسئولان ادارات اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شود و این اقدامات و رسیدگی به درخواست‌های مردمی و رفع مشکلات آنان افزایش دل‌بستگی مردم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت بیان داشت: برای آشنایی بیشتر با وضعیت شهرستان در حوزه‌های مختلف دیدارهای جداگانه‌ای با مسئولان شهرستان برگزار خواهد شد اما این دیدارها توسط مسئولان ادارات باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که خللی در خدمات‌دهی به ارباب‌رجوع آن اداره وارد نکند.

دهشیری تصریح نمود: مدیران و همکاران بخش دولتی و غیردولتی از آوردن هرگونه هدیه و یادبود در دیدارهایی که برنامه‌ریزی خواهد شد و هم‌چنین از نشر و نصب هرگونه پیام تبریک و سایر اقدامات و هزینه‌های غیرضروری پرهیز نمایند.

لازم به ذکر است جلسه سلسله مباحث اخلاق در مدیریت به‌صورت هفتگی و در قالب برنامه‌های آموزشی ضمن خدمت و قبل از شروع ساعت اداری هر هفته برگزار می‌شود.