برگزاری جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تفت

جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا در آموزش‌وپرورش تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان به ریاست "محمد دهشیری"فرماندار و با حضور سایر اعضا در آموزش‌وپرورش تفت برگزار شد.

تعیین نرخ ثبت‌نام مدارس هیئت‌امنایی تفت، گزارش سامان‌دهی نیروی انسانی ، گزارش شورای پشتیبانی سوادآموزی و بررسی موضوع سرویس مدارس شهری و روستایی بخش مرکزی از دستور کار های دویست و پنجاه و نهمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان بود که پیرامون این موارد تصمیمات لازم اتخاذ شد.

"محمد دهشیری" در این جلسه با اشاره به این‌که مدارس در دوران پسا کرونا قرار دارند ؛ افزود: کرونا ضربات جبران‌ناپذیری به دو مقوله آموزش و فرهنگ وارد نمود.

وی افزود: نتایج دانش آموزان در شهرستان تفت در 5 سال گذشته تحلیل و با میانگین استانی و کشوری مقایسه شود تا وضعیت علمی دانش آموزان در کرونا بررسی تا تصمیمات لازم به‌منظور بهبود آن اتخاذ شود.

فرماندار شهرستان تفت خواستار ارائه تحلیل از وضعیت مهاجرت دانش آموزان در مقاطع متوسطه اول و دوم در این شهرستان شد و افزود: باید تحلیل کارشناسی از وضعیت مهاجرت دانش آموزان به مرکز استان برای ادامه تحصیل در مقاطع متوسطه اول و دوم ارائه شود تا تصمیماتی در راستای جلوگیری از ادامه این وضعیت در جلسات بعدی شورا اتخاذ شود.

برگزاری جلسه با مسئولان استانی اداره کل آموزش‌وپرورش در راستای بهبود وضعیت سرویس مدارس روستایی دیگر درخواست فرماندار تفت در این جلسه بود.