برگزاری جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تفت

جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا در آموزش‌وپرورش تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا در آموزش‌وپرورش تفت برگزار شد.

مرور مصوبات یک سال گذشته شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تفت، بررسی وضعیت اردوگاه دانش‌آموزی الغدیر سانیج، بررسی اقدامات صورت گرفته در مجتمع ورزشی قدس تفت، برنامه‌ریزی برای تبدیل مدرسه امام تفت به مدرسه ماندگار و برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزی دستور کار های این جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تفت بود.

"علی دهقان نیری" در این جلسه با تقدیر از فعالیت‌های جهادی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان تفت خاطرنشان کرد: رسالت مهم آموزش‌وپرورش بر کسی پوشیده نیست و دولت مردمی سیزدهم به‌خوبی به اهمیت این موضوع آگاه است.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: اعتبارات خوبی در سطح استان برای آموزش‌وپرورش پیش‌بینی‌شده است که امیدواریم شهرستان تفت نیز از این اعتبارات بهره‌مند شود.

دهقان نیری افزود: برگزاری جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تفت با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در دستور کار قرار گیرد تا مسائل و مشکلات تجهیزات مدارس شهرستان موردبررسی قرار گیرد.

فرماندار تفت ادامه داد: اجرای طرح مولدسازی مدارس بلااستفاده و تبدیل به احسن وجه این مدارس در شهرستان تفت پیگیری شود.

دهقان نیری تصریح نمود: موضوع بازنشستگی تعدادی از فرهنگیان در سال تحصیلی آینده در مکاتباتی جداگانه با حوزه استاندار و معاونت سیاسی استانداری پیگیری خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت اظهار داشت: تجاری‌سازی کانون شهید مطهری تفت در راستای ایجاد درآمد پایدار با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر تفت در دستور کار قرار گیرد.

"حمیدرضا فلاح تفتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت نیز در این دیدار خواستار فرهنگ‌سازی در حوزه‌های جمعیت و خانواده در مجموعه آموزش‌وپرورش شهرستان تفت شد.

برگزاری نشست های تبیینی با جامعه فرهنگیان شهرستان تفت و رأی اولی‌ها با توجه به اهمیت حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دیگر پیشنهاد معاون فرماندار تفت در این جلسه بود.