با حضور فرماندار شهرستان تفت؛

برگزاری جلسه شورای آموزش‌وپرورش منطقه نیر

جلسه شورای آموزش‌وپرورش منطقه نیر با حضور فرماندار شهرستان تفت و ائمه جمعه گاریزات –کهدوئیه و نیر، بخشداران نیر و گاریزات و سایر اعضا در محل آموزش‌وپرورش نیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد دهشیری" در جلسه شورای آموزش‌وپرورش منطقه نیر خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری نشست با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش و مدیرکل نوسازی مدارس استان و با تخصیص منابع اعتباری بخشی از مشکلات موجود در مدارس بخش‌های نیر و گاریزات رفع شود.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به مشکلات مطرح‌شده پیرامون وضعیت ساختمانی مدارس دایر در بخش نیر و گاریزات خاطرنشان کرد: در آینده‌ی نزدیک و در جلسه‌ای به ریاست استاندار محترم یزد و با حضور صنعت گران و خیران پروژه‌هایی در راستای بهسازی و نوسازی فضای آموزشی در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت تعریف خواهد شد و دو بخش نیر و گاریزات نیز از این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

دهشیری پیرامون یکی از دستور کار های این نشست که موضوع سامان‌دهی نیروی انسانی در مدارس بخش‌های نیر و گاریزات بود خاطرنشان کرد: پیگیری برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز از هم‌اکنون در دستور کار مسئولان آموزش‌وپرورش نیر قرار گیرد و این موضوع در دیدار با مسئولان استانی آموزش‌وپرورش مدنظر قرار خواهد گرفت.

فرماندار تفت اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در کارگروه توسعه شهرستان تفت با حضور استاندار محترم یزد مطرح شد موضوع تأمین اعتبار موردنیاز برای سرویس مدارس روستایی بود که پیگیر اجرای مصوبه این کارگروه در این راستا هستیم و امیدواریم با تخصیص منابع اعتباری بخشی از مشکلات موجود رفع شود.

برنامه‌ریزی تأمین نیروی سال جدید تحصیلی، تأمین اعتبار موردنیاز برای سرویس مدارس، تخصیص منابع اعتباری برای بهسازی و نوسازی مدارس دایر در دو بخش ازجمله دستور کار های جلسه شورای آموزش‌وپرورش منطقه نیر بود که پیرامون آن بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و تصمیماتی در راستای رفع مشکلات و اجرایی شدن خواسته‌ها اتخاذ شد.