برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان تفت

جلسه شورای اداری شهرستان تفت با حضور معاونین فرمانداری ، بخشداران شهرستان و سایر اعضای این شورا و به منظور هماهنگی برنامه های مناسبت های این هفته در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه شورای اداری شهرستان تفت با حضور معاونین فرمانداری ، بخشداران شهرستان و سایر اعضای این شورا و به منظور هماهنگی برنامه های مناسبت های این هفته در فرمانداری تفت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه "میثم فلاح" و "علی بین آبادی"مدیران آموزش‌وپرورش شهرستان تفت و نیر گزارشی از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در نقاط شهری و روستایی شهرستان ارائه دادند.

گزارش "سید محمود واعظ پور" سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت از برنامه‌های هفته سلامت دیگر دستور کار جلسه شورای اداری این شهرستان بود.

گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای هفته کار و کارگر توسط "روح‌الله زمانی" رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه شورای اداری شهرستان تفت صورت گرفت.

آخرین دستور کار جلسه شورای اداری شهرستان تفت نیز بیان نقطه نظرات و پیشنهاد‌های "محمدرضا زارع منش" رئیس شورای اسلامی شهرستان تفت و "ناصر دهقانی تفتی" رئیس شورای اسلامی شهر تفت به مناسبت روز شوراها بود.