برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان تفت

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان تفت در سال 1402 به ریاست فرماندار شهرستان تفت و با حضور ائمه جمعه مناطق مختلف شهرستان و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی دهقان نیری" در جلسه پایانی شورای اداری شهرستان تفت به حماسه سازی مردم این شهرستان در رویدادهای مهم ملی و سیاسی کشور در سال 1402 اشاره کرد و بیان داشت: بخشی از حماسه سازی مردم شهرستان تفت در حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به دلیل فعالیت مضاعف مدیران شهرستان در راستای رفع مشکلات مردم و خدمت رسانی صادقانه بود.

فرماندار شهرستان تفت خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی مدیران و کارکنان ادارات و دستگاه های شهرستان تفت در راستای برگزاری باشکوه مهم ترین رویداد سیاسی سال 1402 یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قابل تقدیر و ستایش است.

دهقان نیری تصریح نمود: انتظار می رود مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تفت تا پایان فروردین ماه برنامه های پیشنهادی خود را به فرمانداری ارسال نمایند تا پس از جمع بندی به عنوان برنامه جامع سال 1403 شهرستان تفت به استانداری ارسال شود و برای تحقق آن پیگیری های لازم صورت گیرد.

فرماندار تفت اظهار داشت: در اواخر سال 1403 مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز خواهد شد و نیاز است با تلاشی مضاعف در راستای تحقق وعده های دولت سیزدهم در حوزه های مختلف گام برداریم.

مقام عالی دولت خواستار همکاری ادارات و دستگاه های شهرستان تفت در راستای استقبال از مسافران نوروزی توام با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان شد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته برنامه های متنوعی توسط ادارات و دستگاه ها در ایام نوروز در شهرستان تفت اجرا خواهد شد.

در ادامه این جلسه ائمه جمعه حاضر در این جلسه با بیان آیات و روایات مختلف به اهمیت موضوع خدمت مردم توسط مدیران شهرستان تفت پرداختند.