برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان تفت

جلسه شورای ترافیک شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با دستور کار اتخاذ تمهیدات لازم پیرامون مسائل ترافیکی تعطیلات پایانی ایام نوروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد دهشیری" در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره در پیش رو بودن تعطیلات پایانی ایام نوروز اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و حضور مستمر نیروهای پلیس‌راه، راهداری، هلال‌احمر و نیروهای بسیج در مسیرهای مواصلاتی و ایجاد چند نوروز گاه تاکنون تصادف منجر به فوت در مسیرهای مواصلاتی شهرستان تفت رخ نداده است.

فرماندار شهرستان تفت افزود: با تشدید نظارت محسوس و نامحسوس پلیس‌راه و پلیس راهور در مسیرهای درون و برون‌شهری در ایام پایانی تعطیلات و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و استراحت کافی توسط رانندگان، هیچ‌گونه تصادفی را در این ایام شاهد نباشیم.

دهشیری خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیم جلسه مشترک کمیسیون ایمنی و شورای ترافیک استان و تأکید شورای ترافیک شهرستان تفت از ساعت 12 ظهر روز پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه لغایت ساعت 24 روز یکشنبه 13 فروردین‌ماه تردد خودروهای سنگین و موتورسیکلت در محورهای ییلاقی شهرستان تفت ممنوع است.

فرماندار تفت در این جلسه بر تشکیل کمیته فنی در ذیل شورای ترافیک شهرستان تفت و بررسی فنی و ایمنی طرح‌های ترافیکی و پروژه‌های عمرانی در این کمیته تأکید کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت بیان داشت: در صورت نیاز برای یک‌طرفه کردن یا مسدود نمودن مسیری برای تسهیل در ترافیک مسیرهای درون شهر تفت یا مسیرهای مواصلاتی و ییلاقی شهرستان با مدیریت صحنه و هماهنگی بین دستگاهی تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.