برگزاری جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان تفت

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان تفت با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اعضای این شورا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان با حضور "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت،"محمد دهشیری" فرماندار، "حجت‌الاسلام عباس زارع"مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اعضای این شورا در فرمانداری تفت برگزار شد.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" در این نشست بیان داشت: حضور در محافلی که به نام و یاد شهید است و یا حضور در منازل خانواده شهدا لذت‌بخش است و بوی شهید در آن محفل احساس می‌شود.

امام‌جمعه تفت خاطرنشان کرد: باید ادامه‌دهنده راه و مسیر شهدا و حافظ ولایت باشیم و امیدواریم در پایان نیز عمر ما و سایر مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شهادت ختم شود.

"حجت‌الاسلام عباس زارع" در ادامه این جلسه به اهمیت برگزاری این جلسات اشاره و بیان داشت: باید به کار های فرهنگی توجه بیشتری شود و به مسائل مربوط به شهید و شهادت بیشتر پرداخته شود تا نسل جوان کشور بیشتر با مقوله ایثار و شهادت آشنا شوند.

"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت نیز خواستار رصد مصوبات توسط دبیر این شورا شد و افزود: باید با رصد مصوبات موانع پیشبرد آن شناسایی تا در جلسات با هماهنگی بین دستگاهی موانع آن مصوبه رفع و شاهد اجرایی شدن آن طبق زمان بندی پیش بینی شده باشیم.

فرماندار تفت افزود: پیشنهاد راه‌اندازی صندوق نذر شهید در راستای استفاده از مبالغ جمع‌آوری برای بهسازی گلزارهای شهدا پیشنهاد مناسبی است و لازم است برسی های لازم برای اجرای این طرح صورت گیرد.

برگزاری دو ماه یک‌بار جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی دیگر از مصوبات این شورا بود.

در پایان این جلسه با اهدای حکم استاندار یزد؛ "محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت به‌عنوان رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منصوب شد.