برگزاری جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان تفت

اولین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان تفت با حضور امام‌جمعه تفت، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سرپرست فرمانداری تفت و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "حجت‌الاسلام شیخ عباس زارع" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان تفت گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید در دستور کار اعضای این شورا قرار گیرد و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خاطرنشان کرد: در بعضی از مناطق شهری و روستایی شهرستان نیاز است مسئولان بنیاد شهید را در راستای ساخت و تکمیل گلزار شهدا یاری نمایند.

"شیخ عباس زارع" اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان سرافراز در دستور کار مسئولان قرار گیرد و یادواره‌های شهدا به‌منظور زنده نگه‌داشتن یاد شهدا در مناطق شهری و روستایی برگزار و زمینه برگزاری مراسم سال‌تحویل در گلزار شهدا فراهم شود.

"محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری تفت در ادامه جلسه بیان نمود: خدمت درراه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا افتخار است و مجموعه اداری شهرستان تفت از هر طرح و برنامه‌ای در این زمینه استقبال خواهد نمود.

سرپرست فرمانداری تفت تصریح نمود: پیگیر نصب تابلو یادمان شهدا در ورودی مناطق شهری و روستایی خواهیم بود چون این سند افتخاری است که در ورودی شهرها و روستا نصب خواهد شد.

دهشیری ادامه داد: افتخار شهرستان تفت است که در صد و سه‌نقطه از این شهرستان؛ شهدا آرام‌گرفته‌اند و سامان‌دهی گلزارهای شهدا با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت اظهار داشت: از ظرفیت شبکه شاد دانش‌آموزی می‌توان برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانش‌آموزی استفاده نمود و در این زمینه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش‌وپرورش پیرامون معرفی نرم‌افزار شهدای یزد ضروری به نظر می‌رسد.