برگزاری جلسه شورای ثبت‌احوال شهرستان تفت

جلسه شورای ثبت‌احوال شهرستان تفت با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی تفت و سایر اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه شورای ثبت‌احوال این شهرستان با حضور "محمد دهشیری"فرماندار، "مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی تفت و سایر اعضای این شورا برگزار شد.

فرماندار شهرستان تفت ضمن تقدیر از تلاش‌های اداره ثبت‌احوال و همکاری ادارات ذی‌ربط با این اداره اظهار داشت؛ با عنایت به اقدامات خوبی که تاکنون در جهت ثبت به هنگام وقایع حیاتی در مهلت قانونی صورت پذیرفته، ضروری است مسئولان به‌ویژه ادارات عضو شورای هماهنگی ثبت‌احوال همچنان همکاری لازم با اداره ثبت‌احوال شهرستان را در دستور کار قرار دهند.

"محمد دهشیری" گفت: ثبت به‌موقع و به هنگام وقایع چهارگانه  ولادت، ازدواج، طلاق و فوت و تجزیه‌وتحلیل عوامل اثرگذار در این وقایع چهارگانه، می‌تواند نقش مهمی در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی و نهایتاً در امر مهم توسعه پایدار شهرستان ایفا کند.

فرماندار تفت خواستار برگزاری جلسات تحلیلی جمعیتی در شهرستان شد و افزود: باید با حضور جامعه شناسان و روانشناسان تحلیل‌های آماری از وضعیت جمعیتی شهرستان ارائه شود تا راهکارهای عملیاتی برای افزایش رشد جمعیتی شهرستان و خارج شدن از وضعیت کنونی ارائه شود.

"عباس محمدی" رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان تفت نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد این اداره در سال جاری و مقایسه با مدت مشابه سال قبل ارائه داد.