برگزاری جلسه شورای جهاد علم و فناوری شهرستان تفت

شورای جهاد علم و فناوری شهرستان تفت به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، شورای جهاد علم و فناوری شهرستان تفت به ریاست "علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری و با حضور "علی احمدیان"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

برگزاری رویداد علمی با محوریت شعار سال (مهار تورم، رشد تولید)، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مرکز رشد علم و فناوری بسیج و بازخورد اولین نمایشگاه علم و فناوری شهرستان تفت در اسفندماه سال گذشته از دستور کار های این جلسه بود که هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

"علی دهقان نیری" در این جلسه بیان داشت: تشکیل مجمعی از نخبگان شهرستان تفت و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با حضور این نخبگان در راستای توسعه شهرستان نقشی مؤثر ایفا خواهد نمود.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت اظهار داشت: جمع‌آوری بانک اطلاعاتی از شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور نخبگان تفتی و دعوت از شرکت‌ها برای فعالیت در شهرستان تفت موضوعی است که می‌تواند به رونق شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرستان تفت کمک کند.

دهقان نیری به موضوع برگزاری دومین جشنواره علم و فناوری شهرستان تفت نیز اشاره کرد و بیان داشت: در صورت برگزاری این جشنواره سعی شود موضوعات جانبی نظیر عرضه محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان برای فروش نیز در این نمایشگاه فراهم شود تا تمایل برای بازدید از این نمایشگاه افزایش یابد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: واحدهای تولیدی و صنعتی دایر در شهرستان تفت با کمبود کارگر با تخصص فنی بومی روبرو هستند و باید با برنامه‌ریزی مناسب و برگزاری دوره‌های آموزشی این کمبود در شهرستان رفع شود.