برگزاری جلسه شورای جهاد علم و فناوری شهرستان تفت

در جلسه شورای جهاد علم و فناوری شهرستان تفت که با حضور فرماندار و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد ، پیرامون نحوه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی در دهه فجر بحث و تبادل‌نظر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در جلسه شورای جهاد علم و فناوری این شهرستان به سالروز شهادت سردار سلیمانی و حضور میلیونی مردم در کرمان و حضور بر سر مزار سردار دل‌ها اشاره و گفت: حضور خودجوش و میلیونی مردم در شهر کرمان و ابراز عشق و ارادت به سردار دل‌ها بهترین نشانه برای جهانیان برای درک عشق و علاقه مردم به این نظام و انقلاب است و خط بطلانی بر نقشه دشمنان برای ضربه به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به سفر هفته آینده رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان یزد بیان داشت: روزهای 22 و 23 دی‌ماه، استان یزد میزبان رئیس محترم جمهور و هیئت دولت است و امیدواریم مردم انقلابی شهرستان با حضور در مراسم سخنرانی عمومی رئیس‌جمهور در حسینیه امیرچقماق حمایت خود را از این دولت انقلابی در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های خود اعلام دارند و لبیکی دیگر به‌نظام گویند.

دهشیری افزود: در این سفر شاهد آغاز عملیات عمرانی انتقال آب از دریا به استان یزد بااعتباری  بالغ‌بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان که این رقم معادل بودجه حداقل ۱۰۰ سال استان یزد است، خواهیم بود.

فرماندار تفت بر کیفی بودن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی در شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: سعی شود در برنامه‌ریزی برای برگزاری این نمایشگاه علم و صنعت در کنار هم قرار گیرند و نمایشگاه ازلحاظ کمی و کیفی در سطح مطلوبی برگزار شود.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی شهرستان تفت از امکانات موجود در شهرستان برای برگزاری این نمایشگاه استفاده بهینه شود وادارات همکاری لازم با مجریان برگزاری این نمایشگاه را در دستور کار قرار دهند.

دهشیری تصریح نمود: راه‌اندازی مرکز رشد و تحقیقات در شهرستان تفت یکی از مطالبات نخبگان شهرستان است که باید موانع و مشکلات راه‌اندازی این مرکز در جلساتی شناسایی و رفع شود تا شاهد راه‌اندازی این مرکز باشیم.

فرماندار تفت به‌ضرورت شناسایی نخبگان شهرستان در حوزه‌های مختلف اشاره و گفت: انتظار می‌رود نخبگان شهرستان تفت با کمک ادارات و دستگاه‌ها شناسایی و بانک اطلاعاتی نخبگان شهرستان جمع‌آوری شود تا در حوزه‌های مختلف از دانش و مهارت آن‌ها در راستای توسعه شهرستان استفاده بهینه شود.