برگزاری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان تفت

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان تفت به ریاست "محمد دهشیری"فرماندار و با حضور "محمدکاظم خانی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

در این نشست ابتدا "محمدرضا میر شمسی" سرپرست مرکز بهداشت شهرستان تفت گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی از تاریخ 15 اسفندماه تا 15 فروردین‌ماه را ارائه داد.

گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل بیماری سالک و برنامه‌ریزی برای ادامه مبارزه با این بیماری در مراکز پرخطر دیگر دستور کار این نشست بود.

تبیین برنامه‌های هفته سلامت (9-15 اردیبهشت‌ماه) توسط "سید محمود واعظ پور" سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دستور کار سوم اولین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان تفت در سال جاری بود.

واعظ پور در این نشست از برگزاری همایش بزرگ بهداشت روان در شهرستان، انجام ویزیت رایگان در مناطق محروم، نشست تحلیلی خبری با اصحاب رسانه، غبارروبی گلزار شهدا توسط خادمین سلامت و برپایی میز خدمت و ایستگاه سلامت را بخشی از فعالیت‌های هفته سلامت عنوان کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت در این نشست از ادارات مختلف شهرستان و ارگان‌های دولتی و غیردولتی درخواست کرد تا در هفته سلامت، توجه خود را به‌سلامتی کارکنان خود و همچنین خدمت گیرندگان داشته باشند و برنامه‌هایی به این منظور را در دستور کار قرار دهند.

گزارشی از پیشرفت اجرای برنامه تسکین (طرح تأمین سلامت کارکنان دولت) توسط سرپرست مرکز بهداشت تفت آخرین دستور کار این جلسه بود.