برگزاری جلسه شورای مدیریت فرهنگی و توسعه شهرستان تفت

جلسه شورای مدیریت فرهنگی و توسعه شهرستان تفت با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد دهشیری" در جلسه شورای مدیریت فرهنگی و توسعه این شهرستان با اشاره به در پیش بودن ایام پایانی سال بیان داشت: جلسات مرتبط با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است و اجرای مصوبات این جلسات از تمامی دستگاه‌ها وادارات شهرستان مورد انتظار است.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: نوروز 1402 با توجه به تقارن با ماه مبارک رمضان، نوروز متفاوتی است و نیاز است مسائل فرهنگی در برنامه‌های ایام نوروز دیده شود و با اجرای برنامه‌های مناسب بتوانیم خادم خوبی برای مردم شهرستان و مسافران و گردشگران نوروزی باشیم.

دهشیری به‌پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش‌های بهاره اشاره و افزود: دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان آمادگی لازم برای بارش‌های احتمالی در ایام بهار را کسب نموده و لایروبی سدها، بندهای خاکی و سیل بندها توسط دستگاه‌های ذی‌ربط در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

دهشیری به برگزاری دو نمایشگاه در هفته جاری در شهرستان اشاره و افزود: اولین نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری شهرستان تفت و هم‌چنین نمایشگاه آثار هنری و دست‌ساز بیمارستان روان‌پزشکی استان در هفته جاری برگزار می‌شود که امیدواریم شاهد استقبال مردم از برگزاری این دو نمایشگاه باشیم.

تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان محور بعدی صحبت‌های فرماندار تفت بود که وی دراین‌باره گفت: با تلاش نیروهای خدوم گمنام سرباز امام زمان شاهد برقراری امنیت در کشور و به‌ویژه شهرستان تفت هستیم که این تلاش شبانه‌روزی قابل‌تقدیر و ستایش است.

پاسداشت روز درختکاری و همراهی با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در راستای اجرای برنامه‌های این روز و همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) در برگزاری مراسم جشن نیکوکاری ازجمله موارد دیگری بود که فرماندار شهرستان تفت به آن اشاره کرد.

در ابتدای این جلسه نیز "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت به بیان آیات، احادیث و روایات پرداخت و مباحثی پیرامون موضوع اخلاق در مدیریت را مطرح نمود.