برگزاری جلسه شورای مسکن شهرستان تفت

جلسه شورای مسکن شهرستان تفت به ریاست فرماندار شهرستان تفت و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهرداران و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه شورای مسکن شهرستان تفت به ریاست "علی دهقان نیری"فرماندار شهرستان تفت و با حضور "علی احمدیان"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهرداران و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

گزارش دستگاه‌های خدمات رسان از اقدامات صورت گرفته در زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر تفت، نیر و بخ اولین دستور کار این جلسه بود.

شروع اجرای طرح برق‌رسانی به زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر تفت و آغاز عملیات عمرانی آب‌رسانی به این زمین‌ها از ده روز آینده از موارد مهمی بود که در این جلسه توسط مسئولان این دو اداره خدمات رسان عنوان شد.

برنامه‌ریزی برای شروع عملیات عمرانی آماده‌سازی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر برای متقاضیان فاز دوم دیگر موردی بود که در این نشست موردبررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم پیرامون آن اتخاذ شد.

جمع‌بندی موانع پیش روی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان تفت برای ارائه توسط فرماندار شهرستان تفت در جلسه استانی شورای مسکن برای اخذ مصوبه برای رفع موانع دیگر دستور کار این جلسه بود.