در سومین هفته متوالی؛

برگزاری جلسه شورای مسکن شهرستان تفت

جلسه شورای مسکن شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه شورای مسکن شهرستان تفت به ریاست "علیرضا نوکار"فرماندار و با حضور "ناصر دهقانی تفتی"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

در ابتدای جلسه شورای مسکن شهرستان تفت دستگاه‌های عضو این شورا به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای تسریع درروند اجرایی پروژه اقدام ملی مسکن پرداختند و تصمیماتی در راستای صدور سند 160 واحد مسکن ملی در شهر تفت و 20 واحد نیر اتخاذ شد.

همکاری بین دستگاهی در راستای تسریع درروند تأمین زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن موضوع بعدی بود که فرماندار تفت در این جلسه بر آن تأکید داشت.

استفاده از زمین‌های بلااستفاده آموزش‌وپرورش و همکاری با اداره راه و شهرسازی در راستای ساخت مسکن برای فرهنگیان متقاضی این دو طرح مسکن موضوع بعدی مطرح‌شده در این جلسه بود که تصمیماتی در راستای اجرایی شدن آن اتخاذ شد.

بررسی مصوبات جلسه قبلی شورای مسکن شهرستان در راستای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های شهرستان در اجرای مصوبات؛ نیز دستور کار پایانی جلسه شورای مسکن شهرستان تفت بود.