با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد؛

برگزاری جلسه شورای مسکن شهرستان تفت

جلسه شورای مسکن شهرستان تفت با حضور مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، فرماندار تفت، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضای این شورا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نادریان زاده" مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در جلسه شورای مسکن شهرستان تفت به تشریح پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: در پروژه نهضت ملی مسکن در شهر تفت با تغییر پیمانکار، سرعت آماده‌سازی زمین افزایش‌یافته و انتظار می‌رود تا پایان خردادماه به اتمام برسد و پس از پایان مهلت واریز آورده نقدی مرحله دوم متقاضیان، قرعه‌کشی برای واگذاری زمین به متقاضیان این پروژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نادریان زاده افزود: در پروژه 160 واحدی اقدام ملی مسکن در شهر تفت با توجه به واریز آورده نقدی متقاضیان، پیشرفت فیزیکی این پروژه توسط مسئولان استانی مطلوب گزارش‌شده و طرح فازبندی این پروژه بر اساس آورده نقدی متقاضیان برای سرعت بخشیدن به این پروژه در دستور کار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در ادامه پیرامون اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بخ خاطرنشان کرد: طرح تفکیکی سایت 12 هکتاری این پروژه آماده و ابلاغ‌شده و در چند روز آینده عملیات نقشه‌برداری و پیاده‌سازی آغاز و تا پایان خردادماه به پایان خواهد رسید و در همین محدوده زمانی قرعه‌کشی واگذاری زمین نیز صورت خواهد گرفت.

این مقام استانی تصریح نمود: در طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر؛ قرعه‌کشی واگذاری زمین به متقاضیان انجام‌شده و قراردادهای واگذاری نیز آماده‌شده است و برای سایر متقاضیان این طرح در شهر نیر؛ زمین مناسبی جانمایی و تغییر کاربری‌های آن نیز انجام‌گرفته و در آینده‌ی نزدیک مراحل آماده‌سازی زمین آغاز خواهد شد.

نادریان زاده در این جلسه وضعیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی و اقدام ملی مسکن در شهرستان تفت را مطلوب گزارش کرد.

"محمد دهشیری" نیز در این جلسه با تقدیر از مجموعه راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای اجرای پروژه‌های حوزه مسکن در این شهرستان خاطرنشان کرد: با تلاش مسئولان استانی و شهرستانی شورای مسکن حتی یک روز تعطیلی با توجه به کمبود منابع مالی در اجرای پروژه‌های مسکن در شهرستان تفت رخ نداده و امیدواریم با پیگیری و تلاش مستمر وعده بزرگ دولت سیزدهم در حوزه مسکن در شهرستان تفت را محقق نماییم.

فرماندار تفت افزود: امیدواریم با پایان یافتن مهلت واریز آورده‌های نقدی در مرحله دوم در شهر تفت؛ قرعه‌کشی و واگذاری زمین به متقاضیان در این شهر هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

دهشیری ادامه داد: پیگیری برای الحاق زمین به محدوده شهر تفت در طرح نهضت ملی مسکن در فازهای بعدی نیز در دستور کار است و اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

تسریع درروند آماده‌سازی زمین در شهر بخ و مهیا شدن شرایط برای واریز آورده نقدی مرحله اول متقاضیان در بانک مسکن برای شروع فاز قرعه‌کشی و واگذاری زمین به متقاضیان در این شهر موضوعی دیگری بود که فرماندار شهرستان تفت به آن اشاره کرد.

دهشیری افزود: برای متقاضیان فاز دوم نهضت ملی مسکن در شهر نیر؛ زمین موردنیاز مشخص‌شده و امیدواریم در آینده‌ی نزدیک عملیات اجرایی نقشه‌برداری و آماده‌سازی این زمین نیز آغاز شود.