برگزاری جلسه شورای مسکن شهرستان تفت

جلسه شورای مسکن شهرستان تفت به ریاست معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور بخشدار گاریزات و سایر اعضا با دستور کار بررسی طرح نهضت ملی مسکن در شهر بخ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه شورای مسکن شهرستان تفت به ریاست "علی احمدیان"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور "ابوالفضل دهقان طزرجانی"بخشدار گاریزات و سایر اعضا با دستور کار بررسی طرح نهضت ملی مسکن در شهر بخ برگزار شد.

در این جلسه ابتدا پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در شهر بخ موردبررسی قرار گرفت و سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیران دستگاه‌های خدمات رسان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای آماده‌سازی زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهر بخ برای واگذاری زمین در این شهر به متقاضیان ارائه دادند.

قرعه‌کشی مرحله اول واگذاری زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر بخ در هفته اول مردادماه بعد از پایان مهلت واریز آورده متقاضیان یکی از مصوبات این جلسه بود.

بررسی عملکرد بانک‌های دایر در شهرستان تفت در خصوص پرداخت وام‌های بهسازی مسکن دیگر دستور کار این جلسه بود.

لازم به ذکر است جلسات شورای مسکن شهرستان تفت هر هفته در روزهای دوشنبه در فرمانداری برگزار می‌شود و روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای تفت ، نیر و بخ و همچنین طرح اقدام ملی مسکن در شهر تفت موردبررسی قرار می‌گیرد تا تصمیمات لازم در راستای تسریع در اجرای این پروژه‌ها اتخاذ گردد.