برگزاری جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان تفت

جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان تفت با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، مدیرکل بهزیستی استان یزد،معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و تعدادی از مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت در فرمانداری تفت برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان تفت با حضور "علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری شهرستان تفت،"رضا ابهت" مدیرکل بهزیستی استان یزد، "علی احمدیان"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "حمیدرضا فلاح تفتی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و تعدادی از مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت در فرمانداری تفت برگزار شد.

در این جلسه پیرامون مشارکت ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت در راستای افزایش کمک‌های معیشتی به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی این شهرستان بحث و تبادل‌نظر شد و سرپرست فرمانداری تفت بر این موضوع تأکید کرد.

برنامه‌ریزی به‌منظور افزایش درآمدهای پایدار بهزیستی شهرستان تفت برای تحقق اهداف و برنامه‌های این اداره دیگر موضوع موردبحث این جلسه بود.

همکاری ادارات و دستگاه‌ها و استفاده از پتانسیل خیران در راستای ساخت منازل مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول دیگر موضوع موردبحث این جلسه بود.