برگزاری جلسه قرارگاه جوانی جمعیت شهرستان تفت

جلسه قرارگاه جوانی جمعیت شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، تعدادی از مسئولان عضو این قرارگاه و روسای شعب بانکی مستقر در شهر تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه قرارگاه جوانی جمعیت شهرستان تفت به ریاست "محمد دهشیری"فرماندار و با حضور "محمدکاظم خانی"معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، تعدادی از مسئولان عضو این قرارگاه و روسای شعب بانکی مستقر در شهر تفت برگزار شد.

در ابتدای این نشست هر یک روسا و مدیران شعب بانک‌های مستقر در شهر تفت گزارشی از سازوکار پرداخت تسهیلات قانون جوانی جمعیت و میزان پرداخت تسهیلات صورت گرفته در حوزه ازدواج و فرزند آوری را ارائه دادند.

گزارش "فؤاد فلاح"سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت از تخصیص زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت دستور کار بعدی نشست این جلسه بود.

"محمد دهشیری" در ادامه این جلسه بیان داشت: موضوع جمعیت از اهمیت بالایی برخوردار است و در ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتن جمعیتی پویا و جوان الزامی است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: یکی از تهدیداتی که کشور با آن روبرو است موضوع پیری جمعیت است و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) نیز بار ها به این خطر بزرگ اشاره و نسبت به آن هشدار داده‌اند و خواستار برنامه‌ریزی مسئولان برای رفع این معضل بزرگ‌شده‌اند.

دهشیری تصریح نمود: پیگیری موضوع جمعیت وظیفه‌ای شرعی ، انقلابی و جهادی است و این موضوع در شهرستان تفت با توجه به نرخ رشد جمعیت و سالمند بودن این شهرستان حیاتی است.

فرماندار تفت ادامه داد: رفع دغدغه‌های اقتصادی مردم درزمینه فرزند آوری وظیفه مسئولان است و در این راستا در قانون جوانی جمعیت وظایف دستگاه‌ها در این حوزه کامل مشخص‌شده و به‌طورجدی باید پیگیری و اجرا شود.