برگزاری جلسه قرارگاه سلامت و جوانی شهرستان تفت

جلسه قرارگاه سلامت و جوانی شهرستان تفت با حضور فرماندار و اعضای این قرارگاه با دستور کار ارائه فعالیت‌های ادارات در خصوص اجرای طرح صیانت از جمعیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در جلسه قرارگاه سلامت و جوانانی این شهرستان بیان داشت: دشمن با استفاده از تمامی ابزار در اختیار خود در حال جنگ با کشور است و این جنگ به موضوع جمعیت نیز کشیده شده است.

فرماندار شهرستان تفت افزود: یکی از نگرانی‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیرامون موضوع جمعیت است و بارها در سخنرانی‌های خود به این موضوع اشاره نموده و خواستار پیگیری دستگاه‌های مسئول برای رفع این مشکل شده‌اند.

دهشیری خاطرنشان کرد: وضعیت شهرستان تفت ازلحاظ آمارهای جمعیتی نامطلوب است و برای اصلاح این وضعیت نیازمند برنامه‌ریزی جدی در این مقوله هستیم.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: برگزاری جلسات پیرامون موضوع جمعیت و خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است و در شهرستان به‌طورجدی پیگیر موضوع جمعیت و خانواده و اجرای طرح سامان خانواده خواهیم بود.

وی افزود: گزارش‌های ارائه‌شده توسط دستگاه‌ها وادارات در این جلسه نشان از جدی گرفتن این موضوع در شهرستان است اما نیاز است با عزمی جدی‌تر این موضوع در دستور کار قرار گیرد و با برگزاری جلسات ماهیانه این قرارگاه فعالیت ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط رصد خواهد شد.

فرماندار تفت گفت: باید طرح صیانت از جمعیت با شرایط و ویژگی‌های شهرستان بومی‌سازی شود و نقشه راه شهرستان تفت در زمینه موضوع جمعیت مشخص و بر اساس این نقشه راه همه دستگاه‌ها وادارات به فعالیت بپردازند.

دهشیری عنوان نمود: یکی از اقداماتی که باید در دستور کار قرار گیرد راه‌اندازی فعالیت شبکه فعالین ازدواج در شهرستان تفت است و امیدواریم در آینده‌ی نزدیک این موضوع عملیاتی شود.

در پایان این جلسه تعدادی از اعضای جدید این کارگروه احکام عضویت خود را از فرماندار شهرستان تفت دریافت نمودند.