برگزاری جلسه قرارگاه فرهنگی ، اجتماعی آدینه شهرستان تفت

جلسه قرارگاه فرهنگی ، اجتماعی آدینه شهرستان تفت با فعالیت در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی با ریاست امام جمعه تفت و با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان دستگاه های ذی ربط در محل دفتر امام جمعه تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه قرارگاه فرهنگی ، اجتماعی آدینه شهرستان تفت با فعالیت در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی با ریاست "حجت الاسلام علی محمد گلوردی"امام جمعه تفت و با حضور "محمد دهشیری "سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان دستگاه های ذی ربط در محل دفتر امام جمعه تفت برگزار شد.

این جلسه به موضوع اعتیاد و کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد اختصاص داشت و گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط این کارگروه در راستای شناسایی و برنامه ریزی برای بهبود آسیب دیدگان ناشی از اعتیاد توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و سایر دستگاه های ذی ربط ارائه شد.

"محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در این جلسه گفت: برگزاری جلسات قرارگاه آدینه شهرستان تفت در راستای جلوگیری از موازی کاری دستگاه های مختلف پیرامون موضوع اعتیاد کار مناسبی است و با هماهنگی بین دستگاهی باید اقدامات کارشناسی شده در راستای کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از موضوع اعتیاد در دستور کار قرار گیرد.