به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات-کهدوئیه،دراین جلسه "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات ضمن تبریک میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت قائم (عج) و گرامیداشت هفته زمین پاک، بر لزوم حفظ و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی تأکید و مطالبی در خصوص مدیریت پسماند بخش ارائه و از زحمات دهیاران و شرکت تعاونی دهیاریها در خصوص تهیه و نصب مخازن زباله مکانیزه در روستاها و جمع آوری مناسب زباله ها تشکر نمود.

در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت نخاله های ساختمانی اظهار داشت متأسفانه در سالیان اخیر حجم زیادی از نخاله های ساختمانی و پسماندهای کارخانه ها در حاشیه روستاها و مسیر رودخانه ها تخلیه شده که شاهد صحنه های زشتی در سطح بخش و همچنین بروز مشکلاتی در مسیر رودخانه های شده است لذا مقتضی است منابع طبیعی با هماهنگی محیط زیست محل مناسبی جهت تخلیه نخاله های ساختمانی و پسماند های کارخانه ها تعیین و با همکاری دهیاران نظارت کامل داشته باشند.

در ادامه نماینده منابع طبیعی نیز از وضعیت نامناسب محل دفن نخاله های ساختمانی انتقاد و اعلام نمود دو مکان جهت تخلیه نخاله ها مشخص و به کلیه رانندگان نیز اعلام شده و منبعد با متخلفین به صورت قانونی برخورد میگردد.

 وی در ادامه برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه ها را غیر قانونی دانست و خواستار پیگیری و اخذ مجوز توسط اشخاص حقیقی یا شرکت تعاونی دهیاریها از ارگانهای مربوطه گردید.